Followers

August 09, 2008

yeyyyy!!! dpt award...


yeahoo aku dpt award...tq na tingat jugak ko nak kasi aku...almaklumla bak kata ko aku ni kan blogger tegar...cheaahhhh...tak larat....kreatip ke pun...apa jer laa...asalkan ada gak org tingat nak kasi aku kan...nyway tq..tq...
nak kasi kat diorg ni plak laaa...
diorg2 ni lagi laaaa....tegar dari aku..dah readers pun ramey....aku ni di kalangan kkwan sekitaran jerrrlaa....takperla...nak esep..esep...ai kasi ngan ikhlas, luhur lagi berboody...heheheh
pastuh org yg dah dpt award ni pulak kena:-
a) the winner may put the logo on his/her blog
b) put a link to the person you got the award from
c) nominate 5 blogs
d) put links to the blogs
e) leave a message for your nominees
THANK you.....

3 comments:

Mya said...

thank u krn menrewardkan sy dgn award ini. :-)

TiNiE said...

mya>> NP :)

TiNiE said...

mya>> NP :)

heart my community