Followers

August 06, 2008

wajah2 si kecil yg baru muncul!!!

selamat datang sayang dlm family EN MOHD NAHAR dan PN ZAMIHARTINI...bergandingan dengan ur sistas SARAH NURFARAHIN, AALIYAH NURASHIKIN dan NAJIHAH NUR'ALIMIN, semoga engkau menjadi anak yg baik, berbudi pekerti tinggi patuh pada agama/ibubapa dsb...insya-Allah...aminnnn....
sblm aku sambung my experience tu...nah aku letak sikit gegambo sikenit aku nih...happy viewing

nama2 yg aku rasa nak letak kat dia...FATIHAH (nama ni dh diluluskan oleh lever brothers, ayah dia laaa) kira FATIHAH dah kompom laaa pehtu nama blakang aku nak letak NURAZUIN @ NURAZUWEIN @ NURAZUREEN @ NURAZWIN @ NUREZURIN??? any suggestion???
sedikit info dilahirkan secara c-zor, tepat 3:05pm pada 030808 di TAWAKAL hospital jalan pahang, berat : 3.22kg, panjang 50cm gynae yg sambung DR SITI ZALEHA dan paeditrician dia plak DR KISHORE... so far baby sihat alhamdulillah.....terima kasih pada sumer yg melawat/sms/bertanya khabar dsb.....

8 comments:

aramis2177 said...

Tinie...
congrats to hang sefamily.....
upload laa pic baby banyak2 lagi...xpuaih laa tengok.....syok nyaaa tgk muka baby baru2 beranak nih.....tingin lak aku....huhuhuh....update laa copet pasal story hang nih!!!xsabaq nih!hehheehee

ena said...

congrats.. wa.. besh nyer dapat baby... kalau hang nak letak nama, aku suggest FATIHAH NUREZURIN.. coz aku suka combination nama tu (suka tp makna tatau).. hehehe..

TiNiE said...

farah, ina - tq...ok ok aku sambung cecepat stori aku tu..sabo naaa

Deqna said...

congarates beb! sekang ni dah tak leh panggil the powerpuff girl lagi tau.. yelah ahli dah bertambah kan... semoga ko ngan baby sihat2 yer..

lagi satu congrates gak sebab ko baru je lps deliver dah update blog, aku benar2 impress lah.. blogger tegar gak ko ni yer..

ok yer,, take care..

TiNiE said...

iyerrrr la tu naaa....tq tq...

mama said...

weit..tahniah..dah 4 org dah..teringin pulak nak beranak lagi nih..awat c-sar?nama aku suggest..fatihah norazmira..amacam..gempak dak?muahahaaaaa...

Beautiful Disaster said...

fatihah nurezurin kak..bes bes..

TiNiE said...

miera> memula aku takdak idea sapa la plak mama..sekali ada norazmira dan dan tau dah sapa..wei, takdak keseragaman laaa kalau letak norazmira...rentetan dari sulung sampai no 4
ryn> akak pun cam bes gak fatihah nurezurin tu...takper takper kita tggu hingga akhir rancangan...

heart my community