aku asikla mengeluh membizi last week kan. kalau korang nak tau, apa yg dibizikan sgt oleh aku moh la aku citer. aku ditugaskan menjadi seperti tajuk di atas sempena KM Fair tahun nih. seharian jumaat aku berlegar jer di hq. pepagi ada rehearsal for prize giving. aku kena jadi tray lady kasi recognition n tokens to those yg berjaya. aku citer based on the pics la jom.

:: ni kes takdak arah, dlm jamban pun jadi gheja ::

:: haa ni jadi tray lady ::
:: aku assist AGDMNM kasi ke gobenor ::

:: ini time tea-break sblm aku transform jadi bowl lady plak ::
:: my pengarah (in black suit) talking to our governor (in baju kurung) ::

:: time ni, sumer pun tingin

nak dpt ACER netbook ::
:: termasuk aku, heh ::
:: yg penting, masa AGDMNM mau cabut first grand lucky draw,
aku nmpk nombor aku ada atas sekali..huhuhu ::
:: tak lucky la weih!!! ::
p/s : gegambar tray lady kredit to alnizah,jps...gegambar bowl lady plak kredit to
adiktirigugurlz.thank you very nice adik-adikku

!!!