Followers

September 18, 2007

MIRZA RADIANA MOHD. ZAWAWI

Hmm..tup tup dah bbrp hari gakla aku tak update blog nih...nak kata takdak time..free jer...nak kata malas...tak gak...tapi entahla..agaknyer takder sources kottt...ek..ek..entah...okla..pagi ni aku rasa cam nak citer sai antara kkwan baek masa kat skulah dulu..


Smlm..tetiba ada satu multimedia msg masuk kat hp..cek..cek..oooo..si mirza radiana mohd zawawi...si tembam ni aku kenal n baek secara jitu masa sekelas sama form 3 kot...dok kelas uuuuujjjjuuuuunnnggg sekali nuuunnn..ishk..ishk...budak bijak ker kalau dok kelas ujung sekali..sendiri pk la kan...dia anto gambo dia ngan sorang lagi member baek jugak...si tembam jugak...nama dia siti noor musa...tapi dikenali di kalangan kkwn sebagai 'che chah' nak tau sbb apa...dulu, masa form 2 kot...dia ada pake t-shirt...suppose cheetah...tapi diadaptasikan sebagai 'che chah'..mungkin beli kat padang besar kot..che chah jgn marah aku tau..bulan posa ni...kami mmg nakei gakla masa sekulah dulu....jap attach gambo....(mirza n che chah)...





1 comment:

mama 2A said...

aku ingat lagi depa nih...tetiba nostalgia sas dlm ingatanku. aku rindu serindunya alam sekolah menengah... i reallyyy missss it

tini- semlm linda call aku ckp ada reunion sas 20 oct 2-5pm. nak join? rm30...aku blum confirm lagi tp ms tu aku dok kedah lg.

heart my community