Followers

September 26, 2007

KOKO PELLI TRAVELLERS BISTRO, jalan bukit, petaling jaya

Meja yg di book oleh budak giler aka sincere disposition n cheerful....

pasta seafood aglio olio..kelihatan air american cappucino...kurma..and jus goodbye kiss

chicken chop....with blackpepper sauce yg marvellous!!

Menu....

yum..yum...semlm buat pertama kalinya dlm bulan ramadhan tahun ini aku berbuka puasa di luar...di sebuah bistro kepunyaan 100% anak melayu kita..encik ariff...menarik dan tertarik jugakla decor dlm bistro ni...asal bistro ni adalah sebuah rumah lot dolu2..area pj..tapi telah diadaptasikan menjadi sebuah restoran/bistro...food kat sini menu ala2 secret recipe yg mana ada segala chicken chop...steak dan juga segala jenis mee...variety of cakes dan paling menarik ialah jus nyer yg tiada di tempat lain..antara nama2 jus yg ada di sini ialah goodbye kiss (aku try smlm) dan leaving on a jet plane (azhar up sampai dua gelas..aku sipsip sikit..sedapppppp)...so, kepada sesiapa yg rasa berminat nak try kat this KOKO PELLI TRAVELLERS BISTRO ni, jgn segan silu contact aku ...sungguh convenient..lokasi berdekatan jugakla dgn HRDC...berhadapan dengan sekolah rendah alam shah..
peserta berbuka puasa semalam terdiri daripada...aku, azhar, shah, mas n hubby n irfan (baby ganaszz)..muahahaha











No comments:

heart my community