Followers

April 10, 2015

Viral

se kisah di petrol station.

Pn. Tin  : Minyak RM70 pam 10 + 4 biji roti gardenia krim

Cashier : OK semua sekali RM73.40 dan ini baki RM1.60. Nak plastik tak puan?

Pn. Tin  : Boleh jugak dan resit.

Cashier : Kalau nk plastik RM0.20 yer.

Pn. Tin : OK tak payah, bagi saya resit jer.

Cashier : Resit pon kena RM0.20 puan.

Pn. Tin : HAH! kau benar-benar sikit dik resit pon nak caj.

Cashier : Eh, tak lah...saya gurau jer.

Pn. Tin : kau jangan memain, saya dah standby fon dah ni nk viral kisah resit kena caj.

ahaha skang ni, apa saja tak puas ati jer terus buat aduan. nak viral. hiks.
as long as hak kita sebagai pengguna ada, zassss kan jer. okbai.

4 comments:

Naja said...

Hahahaha... akupun nak maki jugak tadi kalau resit memang kena caj 20c. Sibaik begurau jer..

Mya said...

kaktin update blog!
syabbassss clap clap

Lynda @ Speaker @ Rabbit said...

mujur cashier tu bergurau dengan orang yang betul..kot dapat orang yang tak boleh terima gurauan..mau sedebuk kena...

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

heart my community