Followers

September 21, 2014

Cuti Hari Malaysia @Aseana, Cafe. KLCC

wah. wah. wah.
wah lai tong.
hehehe.
cecuti tengah minggu jer best bila dapat poya-poya.
dapat jer greenlite dari en.nahar zassss sampai klcc.
ada dating ha.
jumpa dgn zana dari langkawi with lotsa luv.

kebetulan kaktin buat congo bars,
makanya bawa jer sekalian.
bila lagi geng ASMA nak rasa kan.
alang-alangan berjumpaan sharing is caring la konsepnya.

bertempat di aseana cafe peluk shium la kami.
kaktin menumpang kasih kete amal.
dia mai pikap kat rumah.

sesampai kat klcc, sosek la plak.
ramai gila umat uolls i telyu.
sampaikan tangga karan sesak.
mcm terowong almuassim.
echewah macam kan penah sampai.
heh.



ini minah 2 ketul aya n amal, gumbira dapat makan congo bars.
pepakat merisau takut kena halau 'no outside food allowed'.
tapi luckily tak. heh.

dalam cafe ni, semua pakat meroyan.
line internet takder.
cemana nk update gegambar ciwi kat grup wasap kan.
minta la pw dgn waiternya.
sampai kesudah tak leh kenek.
wtfish sangat.
pls take note aseana, weolls bukan takder data plan memasing yer.
cuma line tak sampai jer ahahahaha.



suri aya order kepok lekor.
RM14 sepinggan. nangisss huwa huwa.
amal order caramelized banana ni ha RM16 sepinggan.
walaupon kat SK RM6 jer.
kikiki tapi laju gak ngap ngap.
pe der hal, rezeki jangan ditolak.



pastu kaktin suggest order pizza besau ni ha RM26.
pepakat makan.
giler nyembang 3jam tak berganjak.
mmg terbaiklah.
geng ASMA memang terbaik.
luv uolls. muaaaahhhhss.....


:: aya, amal, kaktin, ja n zana ::

Tq aya n ja pasai belanja.
tq zana bawa coklat baaanyaaakkk yg jd rezeki anakondas ku.
ada acara yg kami bincangkan. NEXT!


2 comments:

Mohd Yusof said...

Wah bestnyer Kak Tin!

Lama aku tak gi makan kat situ!!! Sini takder kedai makan yang vavavoom mcm kat KLCC. paling best pun TGI & Delicious! Huwaaa!!!!

Nak baca celoteh saya?

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

heart my community