Followers

July 13, 2010

memperkenalkan....kak adina!!! my lovely sister n friend...

last week friday, kakdina msg aku soh jumpa dia.
katanya, bebila aku free dtg jumpa dia.
aiyooo sudah saspens, kenapalah.
so, pas lunch aku pun zasss ke 4B.

owh, rupanya rezeki aku murah hari tu.
dahlah lunch org banjer, then dpt hadiah belated besday lagi dari kakdina.
sggh terharu oooo!!! huhuhu


kami sepertinya berjanji memakai purple.
tak lepaskan peluang keemasan tu, aku soh niza snapkan pic kami.
niza pun dgn sportingnya kuarkan henpon beliau zass zass siap.
tq niza yg cantik molek lagi melethoppp!!!


:: macam kembar tak seiras lak kan :) ::



dua benda yg dia kasi aku.
yg dlm kotak tu nutrimetics lip balm.
dah try pakai, sejuuuukkk jer bibir.
bes bes.
yg gelang tu plak sgt laaa cantik pada pemandangan mata aku yg rabun nih.
kena plak dgn baju aku pada hari kejadian kan.
owh i like!!!

:: TQ! ::

No comments:

heart my community