Followers

July 30, 2010

dari Memory Corner, berjumpa Elizabeth Arden di hari gaji...

lately ni, asiklaaa teringin nak membeli lipstick baru.
sudah hi-lite kepada adikberadiktiri.
makanya, minggu lepas kami telah zasss ke the mall sana.

memula lunch, makan kat memory corner.
kami mmg dah set, next kalau dtg the mall
mau makan di sini.
ni kira first time la jejakkan kaki di MC.


:: 4beradik ::




konsep MC ni mcm kopitiam.
memandangkan aku tak lapar aku amik rojak buah + appertizer jer.
air plak aku up three layers tea.
lelain makan heavy.
rojak buah dia mmg sgt-sgt aku rekemen.
selain presentable, kuah dan kacang dia sgt sedap.
sehingga aku terrrpaksa mintak topap kacang hihihihi.
yer aku penggemar kacang. tapi as long as dia rangup la,
kalau lemau booo layan.
lepas bayar, aku grab sekeping biz kad dia ni ha.


selain di the mall ting. 4, MC jua berada di sini :

Lot 27, Ground Floor, Jalan Melati Utama 4, Melati Utama, Setapak KL.
Tel : 03-4105 6666 kalau outlet di the mall Tel : 03-4042 9999

abis makan, aku pun memulakan aktiviti mencari lipstik.
memula ikut sopi ke watsons.
errmmm....lipstik tu ada, tapi tak menepati piawaian.
zasss plak ke bodyshop.
ada offer. 2 btg lipstik = RM75.
stillll tak puas ati. terus masuk parkson.
pusing kiri pusing kanan. terrrnampak set mekap lite-lite
di kaunter EA.
ada 2 btg lipstik + satu pallette eye-shadow n blusher +
satu lip-gloss + satu lip liner + satu eye liner dan satu mascara.
kaler lipstik lulus. lelain pun ok ok.
tgk harga, tak pk panjang terus zasss bayar.
mmg berbaloi-baloi!!!

gambar ihsan nikolas :)

No comments:

heart my community