Followers

July 05, 2010

Farid Kamil dan Shaheizy Sam : boleh tak kasi tau filem apa yg korang ngah gigih shooting last week?

ahaksss...
tajuk tak boleh blah.
ada ke pun FK n SS nak reply pun.
tapi, manala tau kan.
tetiba diorg reply pastilah dpt menggembirakan penyokong mereka ni.
kekekeke setiala sangat.

:: FK n SS ngah discuss² ::

ishk, tapi sungguh wei masa aku nmpk sam.
ada satu pasaan menjalar. wah gitu.
takderla, feel feel peminat nampak artis la wei.
nak plak si sam ni mmg jenis selengerr jer.
tingat karakter dia masa berlakon JPBC ngan Adnan Sempit.
sgt kelakar n selamber gitu.

masa nampak si sam ni, aku dah tak berganjak.
siap call sopi kat ting. 3.
soh dia jengah bawah.
abis menciwi ngan sopi. aku letak phone.
elok standby nak amik pic, nampak plak lagi sorang umat ni.
lagi menggelitis aku. aiyoooo FK oooiii.


:: FK dah ready nak wat aksi stunt ::


:: FK yg berbaju putih duduk di depan keta itam ::

call plak sopi lagi sekali.
wakakakaka kelakar kelakar.
macam kan dpt duit sejuta.
walaupun hanya dpt melihat sam n fk di depan mata.
pas snap itu ini. elok diorg pun gerak start shooting.
aku pun berambos.

:: nak amik feel jalan membizi kot kan ::


:: aku syak ni bekap SS. heh ::


esoknya friday pun masih lagi mengganggu kelancaran
public mau keluar lunch/solat jumaat.
kereta kami tertahan almost 10min memberi laluan
kereta ini menjalankan tugasnya membikin filem :)


:: kereta artis ::


No comments:

heart my community