Followers

July 10, 2010

malasnya la hai....

as usual, weekend dtg lagi.
hari sabtu.
kalau en.nahar keje lagila boring.
dok la di rumah berperang ngan ATM.
heh. depa suka dgr aku kasi command.
nak nak kalau sampai pecah rumah.
lagi depa suka.
so, depa buat lagi dan lagi dan lagi.

lepas masak lunch tadi, kasi makan sesiap.
then, budak² bebas ber aktiviti.
aku plak, bebas ber aktiviti depan pc.
takder lain main bouncing balls kat fb.
so far, dlm list friend aku yg paling tinggi.
61k ++. nak pecah rekod sendiri lagi.
tapi, tak boleh boleh. haih.



minggu lepas kan aku keje 2 hari jer. hari senin n jumaat.
MC pasal sakit mata.
bnyk event makan-makan opis yg aku terlepas.
ruginya. nasib baik ari jumaat ada lagi makan-makan.
so, kasi qhadak.
tapi, makan-makan hari jumaat just for ladies la.
men kena gi solat.
acara photoshoot paling happening.
sampai ke boss boss sporting giler join amik pic.
me loikeee.

nak bikin entry tu sumer.
dpt souvenir dari frankfurt, germany.
dpt hadiah besday lagi dari kakdina.
bila bukak jer blogger, jadi malas.
bila dah malas, sambung main bouncing balls lagi.
dengan harapan leh pecah rekod sendiri.
hihihi korang, kalau yg mana malas² tu jom join main bouncing balls.
jom jom....

blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

heart my community