Followers

July 01, 2010

hari bertemu ibubapa sekolah rendah agama taman datuk harun = 324/500

lepas jer setel amik baju dari kawan kakros.
zasss plak balik pj merempuh hujan yg merenyai.
jalan ada jem sana sini.
pepelan drive las las sampai la kat sekolah itu.

sarah di tempatkan di dlm kelas 1 Abu Bakar.
memandangkan aku tau jer kelas dia katner, terus jer aku terjah.
hah kau, tgk main aci ligan n aci sembunyi dgn 2-3 org lagi.
yg mana ibu-bapa mereka lum moncol.
adoiyaiii...hampir tak kenal anak sendiri.


:: kena tangkap, tgh lari-lari lam kelas ::

memandangkan mereka semua pakai tudung putih.
dah nak semacam plak aku nengok.
tapi, percayalah sarah adalah antara pelajar paling kecil dlm kelas.
tak caya tgk pic di bawah.

blogger-emoticon.blogspot.com


:: senyooommmm ::

sampai giliran ngadap ustazah dia.
nama ustazah tu zuliana.
dulu dah penah jumpa dah.
soft spoken jer orgnya.
katanya, sarah ni ok ok jer lam kelas.
cuma kkdg dia takleh fokus.
tapi, kalau diajar boleh jer dia dpt.
ada peningkatan dlm sekolah agama beliau.
walaupun tak hebat, tapi aku bersyukur.
hafazan tu kena kasi polish lagi.
insya-Allah.


:: itu adalah bukan aku sengihnampakgigi ::

324/500 = kedudukan dlm aliran.
teruskan usaha anakku!


No comments:

heart my community