Followers

September 30, 2013

Jentera Tuaku




kesian la kete aku ni.
dahla kete lama, buruk ditambah dengan tak berbasuhnya.
memang pakej lah.
en.nahar dah berkokok katanya tau naik saja basuh tak reti.
makanya ku gagahkan jua korbankan masa rehatku di suatu petang ahad.
visit kedai car wash lalu jentera tuaku udah berkilat semula.
hehehehe.



ada yang bersungguh-sungguh suruh aku tukar kete.
dah kenapa pulak nk suruh aku tukar kete.
kete ni dah abis bayar pon.
nak bina hutang baru makan tahun perlukan stamina yang tinggi kot.
dan, lagi satu kalau dah beria-ia nk soh aku tukar kete bak arrr duit.
muahahahah takkan suruh kosong jer kot.

ker, dengki tengok kete buruk aku parking kat tempat pengarah ni.
tihtihtih


4 comments:

farikh said...

bina hutang memerlukan stamina yang tinggi kata kauu kak. macam nak bina umah plak kekeke

Naja said...

Dah habis bayar tu paling bahagia Tinie... usah tergoda pelisss !

IQ said...

Janji boleh sampai point kita nak pegi...tu yg penting kan tinie... ada rezeki lebih baru consider nak upgrade....:)

TiNiE said...

farikh
betullll hahaha

naja
ya ya tak tergoda. tq kerna memahami

IQ
betul tu zan. setuju sgt :)

heart my community