Followers

September 19, 2011

Lirik Lagu GANTUNG by Melly Goeslaw

  • Gantung



    Ku harus menemui cintaku
    Mencari tahu hubungan kita
    Apa masih atau tlah berakhir

    Chorus:
    Kau menggantungkan hubungan ini
    Kau diamkan aku tanpa sebab
    Maunya apa ku harus bagaimana
    Kasih
       Sampai kapan kau gantung
       Cerita cintaku memberi harapan
       Hingga mungkin ku tak sanggup lagi
       Dan meninggalkan dirimu

    Detik-detik waktu pun terbuang
    Teganya kau menggantung cintaku
    Bicaralah biar semua pasti

    Chorus

    Tentunya hubungan cinta denganmu
    Membuat ku sakit
    Hingga mungkin ku tak sanggup lagi
    Dan meninggalkan dirimu

Ku harus menemui cintaku
Mencari tahu hubungan kita
Apa masih atau tlah berakhir

(Korus)
Kau menggantungkan hubungan ini
Kau diamkan aku tanpa sebab
Maunya apa ku harus bagaimana
Kasih..

Sampai kapan kau gantung
Cerita cintaku memberi harapan
Hingga mungkin ku tak sanggup lagi
Dan meninggalkan dirimu

Detik-detik waktu pun terbuang
Teganya kau menggantung cintaku
Bicaralah biar semua pasti

(Ulang Korus)
Tentunya hubungan cinta denganmu
Membuat ku sakit
Hingga mungkin ku tak sanggup lagi
Dan meninggalkan dirimu



skang ni tengah minat giler dengan lagu ni.
yer, mmg la mcm takder kena mengena...
tapi i still can feel it.
boleh repeat lagu ni 48kali sepanjang jalan
pegi dan balik dari keje. heh. over.



3 comments:

sufian.ghaffar said...

Wahhhh cutenyer hehehehe bestttt

TiNiE said...

gediks kan..tak taulaaa ikut sapa tu...hihihi

pinkiss said...

eh, apsal aku sedih ni. ciss..

heart my community