Followers

November 23, 2009

to keep....to return??? jawapannya....

alaaaa dpt kad kedit jer pun. sekali dpt 2 u olls. adooiiii...tension. tension.


to return....

setelah persetujuan dicapai oleh kedua-dua suami-isteri berkenaan, makanya apa yg diperolehi tempohari akan dipulangkan. kami berdua tidak mahu mengumpul kad-kad utang lagi. dahla sekali dikasi, dikasi dua. yesss mmg aku ada apply, tapi time tu just for a sake of free gift dia jer which is sudah kemana dah mainan yg aku dpt masa apply kad ni. dan, aku jua ingat yg permohonan aku ni takkan berjaya since payslip yg sudah kedaung. dan makanya ini membuktikan aku adalah seorg yg masih berhemah laaa pasai citibank masih percaya nak kasi aku utang dgn bank dia...huahuahua.

no..no..no....sekian

4 comments:

salzahari said...

bagus..bagus...aku pun lps thn 2005 tobat dah mls nak pakai Ciitbank. bkn sbb takleh byr, sbb susah naar nak gi KL nun byr..cukup le ada 2 je Maybank tu, senang. semuanya di hujung jari ;) chewahh

iEtaFAkyR@ said...

yea! bagus! jgn ikut nafsu...hihihi, guna n byr mana yg ada jer dah cukup. kak? kenapa ini blog tk tunjuk update terkini ni? saman la ngan blog saya kat page akak jugak...mengong ka apa?

mya said...

pulangkan jer kak. credit card nie amaun kecil menjadi kawan. amaun besar menjadi lawan. heh!

TiNiE said...

sal : aku la ni ada satu jer, mastercard maybank...

ieta : kan..jgn ikut nafsu tul tul

mya : yezzaaa sgt betul!!!

heart my community