Followers

November 20, 2009

kegigihan diuji

seawal pagi bangun, terus tingat itu 'sorry note'. tekad lam ati mau terjah pejabat poslaju tertera seawal pagi tu. since, pejabat poslaju tu berdekatan jer dgn opis aku. area opis en.nahar sana. jalan 227, seksyen 51A.

sesampai jer sekitar situ, aku nmpk signbod poslaju courier. tapi, aku udah terlajak disebabkan tampalan² iklan along sampai menyukarkan aku memilih jalan yg benar. huhuhuhu dah terlajak tu, perjalanan musti diteruskan. aku amik pendekatan masuk ke petronas berdekatan lalu bertanya kepada pam atenden yg berada di situ.

aku : hello...hello...

pam atenden : yaa...

aku : itu pejabat poslaju mana ya?

pam atenden : lagi 30 sen sana...

aku : (berbisik dlm ati) what?? tanya pun nak kena bayar 30sen ker??? *menunjukkan reaksi muka tak paham*

pam atenden : eh..eh..lagi 30 second u stret atas sana...

aku : ooooo ok ok. tq ya!!!



gigihla plak aku kuar dari petronas naik further up selepas satu selekoh berjumpa la dgn itu poslaju opis. masa ni time menunjukkan pukul 7.50am. have to wait looorrr about 10min lagi. sambil call en.nahar memberitahu dia location aku waktu tu.



:: sorry note di awal pagi 7.50am ::

bukak jer pintu, terus terjah masuk letak sorry note dlm bakul. kebetulan aku dan sorang amoi dtg bukak pintu poslaju opis tu kan, makanya adik kaunter sekaligus amikkan barang kami berdua.


:: adik kaunter masuk dlm cari brg masa ni ::

sekali adik kaunter kuar, bawak kuar satu kotak besooooo. yeayyyyy dpt apa la agaknya yer. beso giler kotak. eh helo helo, jgn perasan ek kotak tu amoi tu yg punyer ko dpt 2 envelop biasa ni jer ha. hehehehe tapi perasaan seprais tu tetapppp ado. apo bondo weih???



:: apo bondo eh?? ::

blogger-emoticon.blogspot.com


5 comments:

joegrimjow said...

cube tgok alamat
haiyaaa

Dj Epoi said...

weih......surat apa tuh woiiiiiiii?

ezzati said...

waa..dpt apa tu??check?

mya said...

speku speku..

TiNiE said...

joe : dah tgk dah alamatnya...

djepoi : surat bank lorr

ezzati : kedit kad loorr..

mya : kan, hidup diselubungi speku sesado..

heart my community