Followers

November 29, 2009

minggu lepas yg memenatkan, tapi sgt memuaskan...hmmmm

sehingga ke saat ini, aku still kebuntuan idea mau updet segala aktiviti aku last week. start dari shopping², makan², dinner sampaila ke seminar yg aku in-charge di le meridien hotel. dah berkali2 aku khatam pics yg ada dlm folder, but still idea belum mari.

dah kata seminar ended esoknya nak raya haji kan, pastilah aku sepetak suara tak balik kg. aku post sarah n aaliyah jer balik kedah. najihah n fatihah remain dgn aku n en.nahar di sini. pagi raya en.nahar keje. *sigh*. sedih mmg sedih, tapi dh nk wat cemana kan, dah itu mata pencarian kami sekeluarga berbalik pada konsep pasrah dan redha.

tengahari, najihah beria ajak aku kuar beraya. mcm la dia tau sangat yg hari tu hari raya pehtu kena beraya. aku ckp dgn dia, tggu ayah balik. pandai plak dia patahkan ckp aku. katanya ibu bawak la keta sendiri. nak tak nak, aku kuar gakla tengahari itu ke rumah adiktiri gegurl. teringat yg dia mmg ada jemput aku dtg since dia ada masak2 sikit.

sekitar jam 3pm sudah ada kat umah. pakat bergelimpangan jerla tido. tah bila tah en.nahar balik pakat2 sambung tido.


3 comments:

mya said...

kita beraya sesama kita je la kan kak... janji raya...

Unknown said...

Yahoo...esok dan lusa saya cuti lagi. Kalau nak lepakkan kereta di tempat saya silalah. Lama tak dapat berbual dengan Tinie. Walaupun satu ofis, tetapi jarang jumpa. Banyak benda nak cerita, terutama pasal blog. Insya-Allah, Rabu jumpa. Sori ye kerana saya sambar dulu cerita mengenai Sasana. Datanglah bertandang...

TiNiE said...

mya : yezzaa thanx to you pasal sediakan lunch akak..mmg lapau kedaung wei time tu..hahaha

ciksam : tu aarr tak aci aarr..dpt gi sasana jumpa gabenor. tapi i pun jumpa gabenor gak last day seminar aritu..siap chit chat u..hihihi

heart my community