Followers

September 26, 2008

shopping secara ad hoc di OUG part 2

dah sampai OUG...terus la terjah children department...adoi susahnyer la hai nak cari suar kat anak2 aku ni...4-5 tahun...pilih2 panjang plak kaki...pilih2 pinggang plak beso...ishk, las las dpt la 2 ketul...blasahla..janji ada nak pakai ngan shirts yg aku beli aritu...luckily adik aku ikut..dia yg banyak gendong fatihah...sbb buggy dok lam keta aku...malas la plak nak g kuarkan...

aku tak pasan spnjg aku dok soping tu...adik aku wat mcm2 kat bb fatihah, memontang minah tu tido jer....dilonggoknyer fatihah dlm timbunan bajulaa...sampai dah tak nampak mana baju mana fatihah...fatihah pun rilek jerrr....bunyi apa pun tak....bagusla fatihah, senang ibu nak soping...

kami tiga beradik....

fatihah lena diulit intan...

dah abis acara aku kakak aku plak sibuk nak cari kasut n baju dekat husband dia...aku dah letih..so aku duduk2 la dulu...sambil mata melilau gak, kot kot la ada samting yg leh aku beli lagi...lepas soping ni nak kena terjah PPOC plak...nak amik insan istimewa yg setiap taun balik beraya umah aku di Kuala Kedah....

No comments:

heart my community