Followers

September 23, 2008

cerita emergency ver 2.0

sebenarnyer, kakak aku tu dah ckp ngan aku aritu..dia nak tuko wit raya...memandangkan aku kat umah jer..cemana aku nak tuko pun...cam takut gaklaaa...kot kot ler takleh p amik ker kan..so, aku tlah memaksarela ini budak supaya memberi aku tukaran wit singgit sebnyk RM200 jer pun...tapi aku janji khamis...sekali dah kakak aku cam free arini, aku roger2 la itu budak tanya ada tak stok...sekali ada daaaaa....aku pun apalaga...zassssss.....

seronok la dpt jalan...org bawakkan lak tu...

bb fatihah cam malas nak layan ibu dia...

sepanjang jalan ke hq BNM...smooth n clear

3 comments:

MariaFaizal said...

Dpt tukar tak? Masa K.Kimi kat Citibank, normally waktu raya stock biasanya ada but during CNY, stock selalu kureng coz Chinese customers if bg angpau,kow-kow punya!

aramis2177 said...

huhuhu...
tinie.....xmerasa laa kami thn ni tukaq duit raya...*sob...sob.....* nak bg kat sapa pun duit raya......uwaaaaaa...sadis!!!!

TiNiE said...

k.kimi >> normally for staff boleh ajer..kami mmg ada portion dah..

farah >> ala, tukaq jer duit tu..kasi anak2 aku..wakakak

heart my community