Followers

May 25, 2008

sunday...

arini sunday..takder xtvt bes yg aku wat...bekpes beli sik mak..pehtu basuh kain sikit...esok keje, besttt..psai mr B takder whole week...yeahooo ala2 coti ehsan gitu aku seminggu..pehtu layan skype kejap, then lelap kejap..pehtu ripit konsert final AF smlm...elok jer abis budak2 tu perform, lunch mekdi delivery... *bikin panas betoi, lambat betoi sampai, sampai jer food dah sejuk, nak jer aku call customer service dia balik nak komplen cam aritu, aku dapat food baru yg panas dan freeee...tapi malaslaaa*

pas lunch, kasi power puff gals tidow dan aku pun sama la kan...dah bangun pptg arini..aku pun sesiap..bukak laptop terus dok bikin2 aku nyer blog...sekali tertuko skin dia....cam ok jer...ok laaa proceed jerla ngan skin ni...janji tak 'berat'...senang loading...

laaaayaaannn....

No comments:

heart my community