Followers

May 25, 2008

rentetan SUNDAY....

urgh...baru pas balik dari da gardens mid veli...lagi *hoh, maknenyer (takder maknenyer) 3 hari turut2 aku dah memarkirkan diri ku ini di da gardens mid veli* ...takder tadi kakak aku yg sulung mintak tolong anto dia, adik aku yg bongsu n anak2 dia p pudu...dia nak balik kedah..coti sekolah la katakan...dia tak wak balik avanza dia...so, aku la kena anto dia kat pudu then bawak balik avanza mai umah aku...kenala jaga sampai dia balik sini..kalau seminggu dia kat kg, makanyer seminggu gakla aku merempit memporak perandakan avanza dia tuh...hehehe...nasib lerr..

kat mid tadi p beli bbrg kering cam beras, kentang, sekut2 sikit n vitagen anak2...then p makan kat chicken rice shop ngan adik aku...pehtu tapau sik goreng habuan somi n anak2 kat umah...
ingat kot arini lepak jer kat umah...rupa2nyer tidak...berjalan lagi ibu ngandung sorang nih...apa nak wat..dah org mintak tolong kan...kita zasss jerlaaaa.....sekian...

No comments:

heart my community