Followers

May 24, 2008

hari ibu soping sedonia...

pergh..bes giler arini...dah bangun pagi...masak nasi..wat telur dadar..sambal tumis ikan bilis..pehtu lam kul 10am aku makan...dah terdampar...sekali si fifie sms aku..gitau kata dia boring...aku suh dia mai umah...pehtu trus senyap...aku pun anggap sepi jerla sms dia tu...terus masuk bilik..on skype..dok skyping ngan si shah....sekali fifie pun online gak...dok mereka2 rencana la ngan minah tu...aku tanya dia..kalau dia nak kuar..bawak maid n kembar dia tak?? dia kata dia malas...aku pun..ingat rajin ker nak bawak power puff gals aku tu...tapi kalau nak kuar gak..i hv no choicelaa..kena gakla bawak..pasai adik aku dah bawak si aaliyah p opis dia...so tinggai bb n kakak jerla ngan aku...tgh2 dok plan tu..nahar balik...alamak..pucuk dicita ulam mendatang..

seperti biasa aku dgn solehahnyer mengetest market...'bang, kalau org nak kuar ngan kawan org..dia amikkan tini kat sini, abg tlg tgkkan budak2 kejap boleh?'....as usual la..of kos la negatip jawapan soleh laki aku kan....tetiba dia cam pejam mata...sekali dia tanya..nak p mana?? aku kata laa..ada sale kat isetan...smlm tak puas tgk...jeng.jeng..jeng...'errmmm..belikan abang wallet baru'... 'yeyyy...itu maknanyer ayat kasi pegila yer...ok ok..tini belikan braun buffel sejibik'...terusla aku roger fifie soh dtg skang..kang tuko pkran plak laki aku tu...

dah selamat sampai da gardens, kami cam haus..p la food court mid veli..up air tembikai laici sorang segelas..dah tu terus la masuk isetan...dari purse pompuan..sampai la ke gents nyer level kat tingkat 3 tu..las las dpt la sorang sejibik wallet habuan suami memasing....pehtu fifie up 2 lai baju kat dia...ngan sepsg kasut primavera...aku jer takder...pas tu..terus tuju ke sweet chat kafe di mana menawarkan pesta durian..kitorg makan desert pulut itam doyan sorang semangkuk...sib baik paler memasing mmg gilerkan doyan...pastu terus terjah tony's roma...makan chicken grilled sorang seketoi..ngan ais lemon tea sorang segelas....dah tu..p beli donut big apple sorang 6 ketoi..dan berjln ke parking....

walaupun dpt 3jam free sempena beli-belah RM100 over kat isetan..tetap la gak kena bayo RM1 lagi pasai dah masuk jam ke 4..aiyooooo..bes sungguh...cuma takder gambo jerrr untuk ini citer...

No comments:

heart my community