Followers

September 30, 2010

sticky mode : teka teki

email dari seorang sahabat.
mintak aku pos kan entry teka teki beliau ni.
so, kepada sesiapa nak cuba sila-sila la yer.


korang ... aku ada teka-teki .... aku buat sendiri ... sambil2 drive ... dok2 menung ... tup2
kuar idea ....saja nak dera mental korang ... ikut firasat & pembacaan aku ... tak pernah lagi
jumpa soklan2 nih ... wakakaka (cam syiok sendiwi laa pulak) ...

saper2 yg ada blog / fb tu ... boleh kopipes je soklan2 aku tuh tuk reader korang ...
tak menjadi kesalahan ...




soklan-soklannya adalah .......

~ kenapa slalu berlaku accident kat junction yg ada tapik light ... padahal hari2 lalu kat situ ...
(jawapan "melanggar lampu meyah" aku tak terima, biasa sgt jawapan tu .. x besss)

~ tempat yang paling bersih di dalam rumah yg ada penghuni
~ jenis brek paling pantas dalam etika pemanduan

~ banyak2 kucing ... kucing apa yang tak dipanggil "kucing"
(soklan ni penah aku tanya masa zaman skype dolu ... so, bonus question tuk korang)


jawapan2 adalah mengikut paler hotak aku sendiwi .. no arguement please ... wakakaka

ada adiah tuk saper yg berjaya jawab .... lupa plak tadi .... aku nak letgo dan
kosongkan laci pejabat aku ... hehehe ... bkn 2nd hand item ... x penah pakai

1. GreenAire Aromatherapy - Grapefruit ... sesuai tuk air purifire
2. Magic double sided sticker
3. Beg ponjot berzip dari Indo ... x-bos bagi aku ... aku tak penah pakai
(yg ni je xdak seal)

peraduan dibuka sehingga ada yg jawab betul ... kalo lama sgt aku tutup
sampai raya aji .... sesaper2 pun leh jawab .... walo pun aku tak kenal ...
powed je email aku nih kat kawan2 korang ... aku suka je mail box aku
panas ... wahahaha



:: hadiah-hadiah ::


No comments:

heart my community