Followers

August 02, 2010

makan malam di pizza hut, seksyen 6 kota dam

ini cerita hari sabtu.
hari sabtu minggu lepas lepas.
aku gegar en.nahar ke kota dam.
mau melawat kekanda beliau yg tidak sihat.
makanya, selepas maghrib zasss kami ke sana.

tetiba idea mau makan luar saja.
memula plan, nk beli² jer kat pasar malam.
sudahnya, en.nahar approved kita ke pizza hut.
yeayyyy!!!
sekalian call kakshida soh siap, dlm masa 10min kami sampai.

usai amik kakshida dan anak tunggal beliau hadi, kami zasss ke pizza hut berdekatan.
besar giler pizza hut ni bersambung dgn KFC.
dah penah a few times dtg sini, tapi selalu pun tapau jer.
so, ni first time nak 'having here'.

sepakat amik meal 6.
ada satu pizza large, satu pizza regular.
6mangkuk mushroom soup, garlic bread se jug air pepsi.
aku add-on satu fruity-fizz yg yummy yummy tu.

org mmg ramai tak hengat la.
so, sila bersabar menanti pesanan anda ye tetuan dan pepuan.
memula adik waiter dtg hantar 6mangkuk sup ngan roti.
tah cemana, satu mangkuk last tu jatuh.
berderai kooo...pecah.
seb baik tak kena aku, kalau kena harusla aku minta pampasan.
heh, pampasan.
yerla kurang-kurang kasi up satu pizza large for free.
ahaaa aku udah mintak cheezy larva untuk pizza large aku tu yg berperisa hawaiian chicken.
pizza regular aku amik perisa beef pepperoni.
biasa pun, kalau makan pizza aku mesti nak perisa hawaiian chicken.
tak tau naper, tapi aku mmg penggemar nenas dan ayam.
nyum nyum....


:: fruity fizz. jelly² dia tu mmg layanssss ::



:: pizza cicah sos + cheese powder. pergghhh ::



:: menu baru. pizza bertindan sengihnampakgigi ::



:: en.nahar layan fatihah nak suap sendiri sup ::



:: biasa pun, sarahaaliyah ok kalau nak share² ::



:: ibu dan budak paling 'gangster' ::



:: kakshida n hadi ::



:: najihah n fatihah ::
:: abaikan 'hair-do' fatihah yg seperti topi itu ::
:: hasil kerjatangan ibu beliau. heh ::


No comments:

heart my community