Followers

July 02, 2010

tudung blink-blink n tudung kuih lapis jadi pilihan hati

diam tak diam 4 helai tudung baru dah berjaya aku rembat.
memula 2. pehtu rasa cam bes jer. pegi up lagi 2.
tapi dari 4 tu, 3 jenis yg sama. 1 jenis yg lain sikit.

memula last week.
ditemani achikmimi.
kami ke pasaraya bintang.
mulanya nak soping benda makan kering, tup tup terjerumus ke lain.

kami tersinggah satu gerai jual tudung/baju kurung ready-made.
semenjak dua menjak ni, aku mmg cam kepingin jer nak pakai
tudung awning batu bata.
tapi mengenangkan rega kat ariani, makanya lupakan yg lain.

rupanya, rezeki aku hanya di gerai-gerai jer.
bukan butik semewah ariani. cheaayyy tak boleh blah.

memula aku grab yg kaler ceklat tua n pink tua tu.
pastu, selang bbrp ari aku pegi plak lalu meng grab yg kaler ceklat muda



n tudung yg diberi nama tudung syria.
*tapi, aku kasi nama timangan lain = tudung kuih lapissengihnampakgigi*


:: tudung kuih lapis..heee ::



:: first time pakai. ok taksenyum ?? ::

No comments:

heart my community