Followers

December 28, 2009

cuti-cuti desa waterpark!!! yeahoooo...


last week achikmimi n achikrizal adala menyuarakan hasrat mau beramai-ramai ke desa waterpark sana. memula aku takder la excited nau nak ikut, tapi memikirkan budak-budak aku zasss jerla. setelah cadangan diterima oleh pihak en.nahar makanya ari sabtu lepas segerombolan terjah desa waterpark.

seawal pagi, achikmimi n achikrizal sampai. kata umah aku ngan desa waterpark kentut pun dgr kan so takderla masak elah sgt diorg dari sg. besi datang menjemput kami. mana en.nahar? haaa soklan yg bijak. standardla en.nahar skang hari-hari pun keje. jgn kata hari sabtu jer dia keje, hari ahad pun oooii keje jugak. hari krismas punnnn adoiiii. takper takper dah keje kan. keje jerla.

sebelum terus ke tempat yg dituju, achikrizal sudah memeningkan paler semua org dlm kereta itu dgn berpusing-pusing ngelak tol hanya kerana mau ke petronas hala sunway sana nak boh NGV. walhal amount yg dimasukkan dlm NGV ketanya kala itu hanyalah RM5.63 saja. adoiii kalau tau gini nyer susah nak boh gas tadi, baiklah amik wit boh jer petrol biasa kat stesen-stesen minyak berdekatan. heh.



:: ini budak sudah pandai cari gadoh,
jgn sesapa dok kat bahagian tengah gini...
ini tempat aku yg punyer!! ::



4 comments:

Unknown said...

salam tinie..
best tak g situ ?
insyaAllah akak nk kesana gak 16 Jan nanti ada family day tmpat keje abg.

payiet said...

Ujung ujung pening sbelom mandi kan uolls

Dee said...

dekat2 pun aku x smpi lg desa waterpark tini..hahaha..

TiNiE said...

ummi : salam kak..bessss bes sgt...pasal tempat dia tak besar sgt, so kalau nak jalan2 satu kawasan tu pun takderla letih...

payiet : kannn haihhh

dee : haaa walaupun aku pun first time sampai dee..hihihi

heart my community