Followers

December 04, 2009

bila ku rindu....



untuk pengetahuan semua, sarah n aaliyah dah almost 2 weeks ada kat kedah sana. ikut kakros balik kg. dan, bila aku tingat jer kat diorg aku layan la klip video ni. klip ni dirakamkan sempena dia masuk menari masa tabikarama dia tuh. dan aku missed show dia yg tu. bila aku dah tau yg dia menari lagu 'malam pesta muda mudi,' terus la aku cari mp3 lagu tu kat tenet dan zasss donlod. boleh dia pelik lalu bertanya 'mcm mana ibu dpt lagu ni?' hmmmmmm. tapi jgn terkejut towards the end klip video ni udah menjadi klip video lucah. heh. najihah wat tiger show. adoiiii....

blogger-emoticon.blogspot.com


8 comments:

Naja said...

hahaahaha lawak lawak!

tp last nyer scene tu sungguh mendebarkan.. wakakakakk!

iEtaFAkyR@ said...

bestnya!! cute dua2 org ni menari....so sweet la kak. if anak i tadak, pehtu layan video ni sure dah nangis2 terharu n sgt wiinnnndddduuuuuu ok!

Unknown said...

salam Yinie...
anak2 akak pun sekarang ni kat Kedah gak , cuti sekolah , biar le dok jap dgn mak tok diorang ...
adik akak ckp keluarga Tinie ada yg kembar yer , diaorang kata ada yg sekolah kt SKSM KS , tol ker ?

payiet said...

tetiba tukang rakam muncol di balik cermin itu, nak jugakkkkkkk hahahaha

Diamilikku said...

adoi la...si mizan pun dah sibuk duk plan...cuti sekolah pasnih kita hantar anak2 balik kg yer...adoi la tu baru bebudak tu umur setahun.....dah plan gitu dah....

aramis2177 said...

huhuhu....sian hang!sure kerinduan kan!!!lawak anak2 hang nih!
weyh, utk pertanyaan hang tuh psl sr1? jawabnya...
Sr1=Rm0.94 +- laaa....

DarulAman HighSchool said...

Heheheheh

Kah!!

Video candit walawei camnih...best!
Sib Baik...Bro kita tak ikut menari sekali...hehehhe

TiNiE said...

naja : hikhikhik..aku dha takleh nak edit dah...layan jerlaa..

ieta : pasti pasti rindu...tapi seselalu pun dok ber 3G dgn diorg kat sana, ok ok la kot..

ummi : haaa betul la tu. tapi, diorg ni ekceli bukan kembar kak, tapi anak ibu lain-lain. pendek kata, cikgu osman bashah yakni ayah saya tu punya 2 isteri..hihihihi

payiet : haaa tula, tapi dah kata cermin kan, pasti la terpantul imej di sebaliknya..haihhh

diamilikku : laaaa..walaupun alesha ngan aisy lum sekolah kan..hihihi kelakar la mr papa awak nih

farah : laa awat la aku bongok sangat kan. aku tau jer, kalau RM convert ke duit arab sekitar tu..lupa daaa..hihihihi ok ok tq

bro dj : bro kita lum balik keje daaa...kalau tak bukan dia ikut menari, pasti kena marah nyer...

heart my community