Followers

December 21, 2009

akhirnya, hajat makan @satay station tertunai. alhamdulillah....

pertama-tama mau ucap terima kasih tak terhingga pada suamiku yg terchenta en.nahar kerana sehampir 3 hari aku memujuk rayu mau ke satay station ini akhirnya di petang ahad yg damai termakbul jua impian dan hasratku itu. syukur alhamdulillah.

sebelum memulakan perjalanan, aku sempat meroger seseorang jua ajak join, tapi mungkin masa itu tidak sesuai buat beliau sefamily kot. takper, misi perlu dilaksanakan. bukan apa, yg boleh jugak terjadi ni pasai, achikmimi n achik rizal ado. makanya assistant untuk 'mengepong' itu PPGs ramaila.

dengan menggunakan satu kenderaan saja, yakni wira kedaung aku tu kami pun memulakan pengembaraan. mmg la pengembaraan pasal memasing pun tak tau exact location. bukan takmo on garmin en.nahar, tapi nak test skill daya ingatan beliau memandangkan beliau pernah berkampung di sekitar area pandan sana bertahun-tahun lamanya. tapi, aku ada jugak la godek2 google maps kan. cari clue sana sini.

tanpa sesat, alhamdulillah kami sampai dgn selamat. saja kami pilih pergi awal. kira kedai baru nak start operasi la. dpt duduk dlm umah depan tv lagi.



:: nmpak jer signbod ni, aku terus shout-shout
'haaa sini bang sini' ::
*pic curik dari sini*



:: haa bes kan, dpt seat bebetul dpn tv ::
:: feel-feel tuan rumah pun ada ::



:: budak paling melasak itu ari, haih ::



:: walaupun time tu berita kan, tgk tv mcm tgk konsert akhir AF jer ::




:: sodap weih mee rebus ni...
nyum..nyum ::

masa nak order, en.nahar selamber jer nak kotiau. seb baik aku udah dpt petua sama adiktirigugurl. katanya di situ menu selain satay ado mee rebus sajork. kami semua pun on mee rebus. satay lak aku amik ayam 20, daging 10.



:: kuah satay manthopss ::



:: bilangan satay yg just nice ::


:: lapar ::



:: jus epal asamboi yg terangkattt kat kat ::




:: jus epal 4, milo ais 3. terdampar kekenyangan ::

kesimpulannya. aku mmg puas ati aarrr ngan servis food dan segala2 kat sini. tak sesia la aku pujuk en.nahar dtg. so, pada sesiapa yg lum torai apa lagi moh la weih. dijamin puas hati. chiowwws....

6 comments:

Naja said...

terliur aku kat ayaq2 dia.. fuhhh!

Diamilikku said...

terliur kat mee dengan sate dia...fuhhhh..nasib baik aisy dah kuar...kalau tak jenuh nak kena gi kl makan

iEtaFAkyR@ said...

owh!! sgt cedaaappp....leleh ayaq lioqqqq niii....

payiet said...

Slurppppppp tapi saya pakai susuk tak leh makan satey

TiNiE said...

naja : wuuiih naja mmg first sip aku ayaq dia tu..mmg terangkat aarrhh..

diamilikku : alaa mai jerla...kalau mai habaq kat kaktin sama tau...

ieta : pasti tangkap leleh bebbb

payiet : apa2 ajer la ko kan...

Ernie Zuraida said...

alar.... teringinnye nak rase mee rebus tuh.... huwaaaaa....

heart my community