Followers

February 02, 2009

gift2 dari penang n langkawi


rentetan dari entry yg lepas. katanya aku dpt sesuatu dari kedua adik tiri aku kan. so kat sini aku nak revealed la natang apa yg aku dpt tuh. aku dpt seekor gajah. eh, tipu tipu yerla dah kata natang kan. takder la, yg sorang g penang. harusla menapau jeruk2 an. yg sorang ke langkawi harusla tema coklat yg di kasi. makanya tgk jerla gambar2 di bawah yer.angkatkening



apa yg terkandung dlm paper bag ni???garupale




haaa nila. sebungkus coklat daim mini yg besar dan sebotol gamat langkawi. 2 bungkus jeruk, satu jeruk kedondong dan satu lagi jeruk betik. apa2 pun terima kasih yer adik - adik tiriku. kaktin hepi ssgt. sayang korang sampai ahiyat!!!!peluk

9 comments:

pinkiss said...

harus disedekah daim itu kepada daku.. yummy..

aramis2177 said...

isskkk...pos mai sebungkus dua jeruk kat aku....huarghhhh....sedapnya tingat jeruk2 tu sume!hhuhuhuhuhuhuhuhu

TiNiE said...

pinkiss >> boleh ajer...

farah >> ishk, susahla ada mak yong nih..hang blasah asam2 dahla..kurma org wat asam ada tak??

fazemy said...

Kak Tinie..hulurla sini sikit..huhuhu

TiNiE said...

emy >> nah amik ko...

Mya said...

last2 dpt gelaran adik tiri gak kan... hehe.. lawak la kita nie.. hikss...

TiNiE said...

mya >> tiri2 pun, yg penting sayang menyayangi..aiyookklaaa

payiet said...

sayang menyayangi peginya

TiNiE said...

payiet >> yer iyerlaaa...

heart my community