Followers

November 28, 2008

peristiwa2 di hari rabu 26/11 : dah nak balik

pas jer jwb soklan peksa tu...
aku dah set ngan sorang member opis lama NRN...
nak tumpang balik opis PJ, since dia nak g amik wife dia kat opis aku nuun...
so dia dah warning sesiap ngan aku...
on da dot 5pm...mesti aku dah ready....
kalau takder, dia tinggaikan aku...huhuhu
dah setel aku jawab peksa tu...dan dan aku terus p tggu dia kat keta dia...
aiyooorrrkkkk...harusla aku teruja dgn ke'mewahan' keta dia tu...
nama pun manager kan...harusla keta pun 'pose'!!!!

mits lancer idaman qolbu, yg akan hanya menjadi keta idaman selamanya..hahahahaha

mmg la aku teruja berada di dalam ittew kereta...tq NRN n MS bagi aku tompang keta korang...bebila nanti aku tompang lagi yerrr...

2 comments:

napee said...

hehehe mcm ku kenal & pernah tgk kereta ni, tapi di mana ye hehehe

TiNiE said...

napee >> hiks, tau takpa..dok dendiam..yg penting tq pasai jengah mai...

heart my community