Followers

November 19, 2008

di petang hari aku MC....

as usual petang tu...tepat 5.30pm, lepas aku masak nasi terus la aku p pikap adik aku kat opis dia dan seraya p amik anak2 di umah bbsitter...rezeki kami anak beranak...adik aku bawak balik sekotak pizza...ada org belanja katanya....dah sampai umah harus la dikendurikan pizza tu....takkan nak tgk jerrrr....


sila..sila jemput makan semua....

fatihah seperti biasa hanya mampu tergolek jerla...tggu beso leh la join da club kan bb tha...


2 comments:

Beautiful Disaster said...

cute lew bby tha ni..geram ryn tgk..ryn nk kutuk2 die blh??so dat nnt ade lar tkenan cute die tu..hehehe..

TiNiE said...

b'ful dsstr >> jgnla kutuk2 dia..sian dia...tapi kutuk2 manjer ok laa...jgn riso sumer bb kat donia ni mesti cute nyerla..

heart my community