Followers

June 29, 2010

29hb June 2010 - On Leave

yezzaaaa. m on leave rite now!
sangat gembira.
blogger-emoticon.blogspot.com

tapi bukan cuti sesaja.
karang kul 230pm nak kena p amik report kad sekolah agama sarah.

nak jadi citer, last week friday.
aku n maya@sopi otw mau ke the mall lunch hour.
sekalian, henpon aku bunyik.
suara kak manja, pemilik neseri.

dia tanya, mana sarah?
hah apa? sarah tak balik lagi?
yg sepatutnya, aritu ibubapa amik report card sekolah kebangsaan.
budak bertuah tu tak ckp dgn aku.
makanya, takderla pegi ngamik dia sekalian pulang.
adoiiiyaaii, apalaga pusing keta 180 darjah la.

think...think...think...ahah!
nombor henpon cikgu kelas dia ada dgn aku.
zassss kasi call. fuh, lega sarah dgn beliau skang.
dan sepantas kelajuan cahaya gakla aku menuju ke sekolah.

selepas anto sarah balik ke neseri.
me n sopi pun terus la menuju ke restoran berdekatan nak lunch.
aku amik nasi campow, sopi lak amik mee goreng pedas berapi.
hah kauuuu dah makan tu, mmg berapi² la si sopi.
kami up 2 gelas air pelangi 3 rasa malathoppp kebabooomm!!!



:: nyum...nyum ::

setel makan minom, jom terjah beli baju plak.
sopi beli skirt labuh 2 ketul. aku lak up selai blouse.
yg pasti harga kesemuanya bernilai RM12 each.
hah, amacam teruja tak dgn harga tersebut. heeeeeesengihnampakgigi

No comments:

heart my community