Followers

October 09, 2009

detail pasal delicooker

ingat kot, dah pasang dapow tu terus la leh masak. tapi, hampesss cubaan pertama menggoreng telur, hangusss u olls. nangisss. nak tak nak tggu la si wong, agen dapow dtg kasi training.

2 hari lepas dia dtg. dia pun kasi la tips n tricks menggunakan dapow ni. aku pun angguk-angguk geleng-geleng jerla. the best part, customer yg beli dapow ni entitled dpt satu home party di mana chef mereka dtg umah masak 3 dishes. dgn syarat, tuan umah kena invite at least 8-10 org. dan, tetamu jua tak semestinya kena beli itu dapow. more to nak wat demo la kot. so, planning aku pas bulan syawal akan aku decide which date n sapa aku nak jemput. heh.



:: dapow masak ku ::
:: dah pandai get used of it ::
:: kena mahir cam guna henpon baru gak ::




:: leh cek kat sini ::
:: dua benda di atas adalah FOC ::
:: berbaloi-baloi ::


8 comments:

attyfir said...

hebat dapor tinie..

Alimaz-Kembara Terasing said...

huiyoooo dapoq canggih tuuuuu....

TiNiE said...

atty's : takderla kty. sama jer function nyer.

alimaz : canggih sikit jerla kot..hihihi

salzahari said...

jemput aku dan Nuwal naaa for the demo.!

cikpuanpijan said...

dapor macam aku punye..cume brand lain sket... akunye tak boleh guna poyok len, hanya yg berat2 tu...napentah masa beli tak terpikior pun..huk huk...yg best, tak de letrik sila makan luoor...haha

iEtaFAkyR@ said...

jemput saya! jemput saya! nk gak tgk dapowww canggih ni...kalo best leh tangkap satu pasang kat my kitchen. *renyih dgn muka tak malunya kat kak tini* ehehehehe

TiNiE said...

sal : insya-Allah..

fizan : yezzaa..aku pun sker ayat last tu, takder elektrik sila tapau!!! hahaha

ieta : insya-Allah ta. kalau kaktinie jemput make sure ko leh datang tau..hihihi

payiet said...

skalik imbas cam pomosi periuk lak kak oi

heart my community