Followers

October 08, 2009

bila JANJI lain, JADInya lain...

lunch hour arini, suppose berjanji mau kuar dgn seseorg. tapi, ujung² beliau kelewatan atas urusan keje makanya aku pun nekadla ke restoran berdekatan. restoran apa lagi kepsi jerla yg berdekatan opis ni ha.

sesampai di situ, harusla manusia melaut. kata dah kul 1.15pm kan. aku pun masuk barisan q mau kasi order. depan aku plak, ada sekumpulan budak sekolah menengah. budak cino. haissyiioo mmg menyakitkan ati aku la ngan peel mereka² itu. tapi aku positip, mungkin cara mereka gitukan biar jerla.

aku mintak set jom jimat SET A. dah setel makan mau draw duit sikit. dah plak masa aku q nak draw duit tu, di mesin ada 2 umat lelaki tgh wat transaction ok la. sampai turn mamat depan aku nih, kad dia lak wat hal. seb baik 2 kali jer dia try dah boleh. pehtu dia cam nak amuk² ngan mesin tu lak. ko yg tak pandai jaga kad sampai takleh read, ko nak marah² kan. tingat insiden draw duit di mymydin berhampiran rumah 2 hari lepas. aku nak cpt time tu, time tu gaklaaaa minah tu problem jugak ngan kad. takleh kuar duit. 2-3 kali gakla dia try. aku dah kesuntukan masa nih. tapi takper, sabar sabar. *eh, motip 2 citer lain dlm satu entry...lantakkan sana*.

dah sudah tu, duit dpt perut pun kenyang menapakla aku balik ke opis. sekian.


:: mamat yg amuk ngan mesin ATM ::

blogger-emoticon.blogspot.com

m sowwiiiee!!!

4 comments:

Beautiful Disaster said...

die tau tak akak tgkp gmbr die ni? hahaha.

payiet said...

aku pon slalu je ngamok kak, tapi bukan sbb kad rosak, tapi sbb duit tak masok lagi huahuahua

Alimaz-Kembara Terasing said...

mengamuk bila org ramai nak amik det....huarghhhh

TiNiE said...

BD : harus la akak amik cecepat..kang tak pepasal akak lak kena hempuk..

payiet : duit takdo bukan salah mesin yit ooiii..

alimaz : kan. sumer pun skang tak sabo..termasuk la diriku ini..hikhikhik

heart my community