Followers

April 16, 2009

Secretarial Skills @HCDC 14 - 15 April 2009

salam semua. jom baca/tgk pics sempena kursus aku lak. memandangkan aku agak kemalasan mau ulas pasal kos ni, layan gegambo jer la yer. yg pasti kursus kali ni mmg menariksss kerana dihadiri oleh kbnyakan memember yg aku penah bekerjasama/kos sesama jadinya menjadikan kursus itu sendiri adalah happening. syabass semua org.tepuktangan



jue, ana, maya n aku.
wah! sumer pun blogger.
haibat...haibat... *na, pinjam word ko jap ek*



agak seprais.
boleh plak first day, kasut aku n ana adalah sama.



personality test. aku tergolong dlm kelompok oren n biru.
korang kagum tak, paku² tu leh jadi gitu?
tak? aku kagum siot!!!!



jue, ana, maya n aku.
erin, aku n linda.
aku n maya.
reena n aku.
kaksita, aku n yun.


celebrate YEYYYY!!!!
sekian.

11 comments:

Mya said...

dah update dah? adoii.. sy kemalasan mau update.. huhu..

Beautiful Disaster said...

napa saya cam tak tau pasal course ni ekh?

Jard The Great said...

waaa!! seme pompuan ek?? hehehe..

TiNiE said...

mya : pepelan laaa...

BD : akak rasa cam penah jer ajak ko..ke org lain?? erm kompius..
ko jgn ryn, kuar kat kijang tau..

jard : kata seketeri jard..typical seketeri pompuansss laaa...

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

Hi Kak Tinie...saya pun kemalasan mau hapdet... gambar2 dari hp saya blur...huwaaa...
nak letak kat blog pun sadis...

TiNiE said...

ezrina : halu erin, ala..updet jer..janji adoo...

joegrimjow said...

wahhh
hebat ni
bgus2
boley jadi penceramah handalan

Eta LaZiM said...

TiNie ni MaMa baru pasyan seiras cikgu CT HAJAR AF7 (bertudung) kan?

TiNiE said...

joegrimjow : ye ker joe??
insya-Allah, mana la tau...10taun akan dtg, bukak training consultant gak kan..errm..tq tq..

mamaqaypo : hahahahaha...ingat kot saya pasan sesorang, rupanya ada gak yg pasan, kira saya tak pasan la ek..ala ct hajar jer pun, bukan dato' ct kan...

~Cinta Cukulet~ said...

Kak..ada award utk akak..meh la ambik ya hehe

TiNiE said...

CC : zasss skang gak...

heart my community