Followers

October 30, 2008

gif..gif n rezeki lagi untuk fatihah....

ekceli aku dah nak wat entry ni masa first day aku masuk keje minggu ni yakni pada hari rabu lepas...tapi tak sempat...pasai ada majlis open house HCDC tuuuu...so dah arini rezeki fatihah murah lagi jadi aku kompail sekali sepakej maka aku publish jer lam sam sonang citer....ok c da pics....meh aku terang satu persatu....

1. 2 paket jumbo size drypers saiz S ni bro ni yg kasik...tq pone n sue!!... *selamat dah stok diapers sebulan* hehehehe ...dia kasi masa aku p umah dia sempena open house dia untuk aku n family sajer....

2. haaa suit ni plak kira cam suit seprais gakla...pepagi di dinihari si nasira dtg dan terus meletakkan satu paper bag mengandungi spsg baju pink yg comey2...tq nas!!!

3. sejurus pas aku dpt suit pink tu, kak siti plak ulor satu envelop isi 2 t-shirt melertzz tu hasil pemberian member ku mastura *skang attached kat RSA* ... tq mas!!!

4. jeng..jeng..jeng inilah gif..gif yg aku tunggu selama ini...pemberian si **gap @ shah .... tq shah!!!

dan akhir sekali...tak lupa gak gif..gif..beserta wit raya untuk kakak2 nyer juger...tq sumer org!!! mudah-mudahan Allah taala akan memurahkan rezeki dan memanjangkan umur kalian...amin...

No comments:

heart my community