Followers

July 08, 2008

lunch @cozy corner, jaya33...lagi

yeyyy..arini aku lunch ada org banjer...my long..long...old frens...en saiful anuar aka PONE...pergh lama giler tak jumpa ini bro...aku rasa since aku kenal somi yaitu sejak 10thn lepas la kot...ya Allah ya rabbi..lama nya pone....patutlaa...memasing dah lain bebeno...kitorg makan kat cozy corner...memula aku plan nak makan kat koko pelli jer..sekali tutup daaa...belok sikit kat khadijah's kitchen...aik..tutup jugak...cuti raya ke hapa..sumer kedai makan tutup nih..ishk...las las merayau2 sampai la kat seksyen 14 jaya33 tuuuu...oklaaa..janji dpt makan..aku pau pone (standard laa...dari dulu lagi suka pau pone)....dia kata kalau rate makanan tu 2-300 dia kena p tekan wit...aiyoooo pone takder la sampai beratus kot....ala2 jerlaa...so untuk tidak menghampakan permintaan org nak banjer aku mahal2 ni...aku pun order la grilled salmon steak...asik makan ayam jer..kali ni aku makan ikan plak...ok ok jerlaaa...dan juga eskem merry widow...pehtu dok sembang sembang ler...sambil menikmati makanan yg ada...aku just amik gambo ikan jer....lelain aku malas nak amik..gambo pone pun aku tak amik..sorry mirza, pone tak kasi amik gambo dia..wakakakaka...mau mirza amuk ngan aku ni kang....heheheheh...anyway tq very2 mash pone...

1 comment:

Unknown said...

Salam...buat kekawan sumer.esp buat Mummy Chubbybyyby..tq coz nak juga keluar makan dgn Budak stesyen Bas Lama...( ingat lagi..dak? )Mmg dah lama tak jumpa ngn bebudak ASMA..rasa seronok sangat dapat berhubung semula dng Miza. Tk tau nak cakap apa2 lagi..Ucapan tah niah juga kt Mie utk Blog ni..yg sempoi.Pone harap Mie teruskan dgn blog gila2 ni...semoga semuanya masih lagi sempoi2,shok2 dan macam2 lagi. Makan no halnyalah..Buat Miza nanti mai Kl Pone belanja makan k. Tq

Zipul Audio Karaoke System & Saiful Warisan Kreatif

heart my community