Followers

July 17, 2008

BSFC : Pool Side Dinner

Semasa kejadian :
Acara bermula just on time after maghrib...pn AA datang jer...dia terus suruh sumer participant BSFC amik food...aku with all ahli majlis (lia, yan n shah) kasi can dulu kat participants la kan...cam takmo la nampak sgt hehehe... *walopon aku tak lunch..perut mmg menggelodak mintak diisi* pehtu dah reda sikit 'q' aku pun terjah laaa....kali ni aku nekad nak makan 'lamb' yg di war2kan kata tekstur yg lembut dan manis tuuu....mmg TIM's catering ni expert la bab2 'lamb'.... ada sumber mengatakan kambing smlm tu blum pun berusia 6bulan n the cost for dat lamb sajer about RM900 wow weeee....blasah jerlaa...janji sumer hepi...pehtu da lamb termasuk western set la...ada mashed potato wit gravy, black pepper sauce, garlic bread (sungguh sedap ini roti)...pehtu ada nasi briani wit ayam..., murtabak, tauhu bakar (marvellous!!!) then buah2an dan puding koktel...pehtu minuman sejuk n panas...dan aku tlah berjaya memuaskan napsu perut ku smlm dgn jitu...



tepat pukul 9pm aku meninggalkan majlis...sempat tapau nasi briani n murtabak for family...TQ yan!!!

p/s: farah tolong jgn teleyo...sbb lamb kat sana senang jer nak dpt kan....hehehehe

5 comments:

Deqna said...

ko kan... tak padan ngan perut dah camtuh.. still leh mendonlod kan muatan lagi yer..hebat...

jeleslah mana aci korang jer,, aku pun gak ar..

TiNiE said...

meh laa...join hcdc...selalu dpt makan bes bes...

tipahvogue said...

adoih laa...lapo! lapo!

TiNiE said...

mie..ko makan ker lamb??

tipahvogue said...

err...tak makan! tak makan!
nanti pening pala!!!

heart my community