Followers

June 16, 2011

BerBowling bersama Mereka

last week friday, kan kaktin ada citer kaktin amik halfday.
haaaa pasal mereka-mereka ni lah.
bukan sesaja diorg ni datang dari jauh.
siap sanggup driving sendirian tu.
nak harap yg lagi sorang drive tak tau la sebila kan.
tapi lesen sekali renew terus 3 tahun, heh betoi ka rini.
hihihi wei, aku melawak ja na. jgn amik ati tau.

diorg sampai awal, kaktin lak pi lunch dulu.
makanya depa port kat themall tggu sampai kaktin sampai.
sesampai jer terus berkonvoi balik PDS mau parking keta kaktin,
kendian zasss plak ke pyramid.


agenda kami mau berbowling.
dah berjaman tak swing-swing bowl.
*kasi alasan sesiap, pasai markah sangat tak best. hek*

:: check in dulu yer :) ::


:: yang penting style, jatuhan pin lain citer. hiks ::


:: kekekeke ke laut ke laut ke laut ::

abis berbowling mau jumpa laxmi.
katanya dia nak belanja.
nyum nyum. tak sabo.
kat mana ko nak banjer kami lax?

4 comments:

AMIRZA said...

muka aku kembang setaman... wakakaka...

farikh said...

ko cikgu boling aku kak, sila jaga kelas anda yer

marstories said...

haha..maksud aku, dah renew 3 tahun berturut la lesen keter aku tuh..haha..yer la..yer la..nanti aku try la drive.. :P

TiNiE said...

mie : patsagi lah ;p

yit : haiyooo kelas mak dah merundum uolls, sadis.

rinie : haaa betul la tu..hehehe

heart my community