Followers

January 03, 2011

Susu Anmum dari Sky Net :)


di suatu malam, seraya melabuhkan paler di bantal.
henpon berdering lagu 'insyaAllah by maher zain'.
cek nombor tak kenal 014 lak tu.
ishk, moskel sungguh siapakah?

aku : helo...
caller : helo ini zami bla..bla..bla...*suara lelaki garau*
aku : ya saya, sapa nih? *cuak*
caller : ooo saya dari sky net...
aku : ya ya ada...
caller : amboii cepat jer ada...
aku : hahahaha kata nak hadiah kan...ok, dik boleh naik skang.
caller : baeeekkk....



ni ha dpt sekotak 650gm susu di atas.
ada masuk promo anmum ni ha.



sesapa yg ada minum or kasi anak minum ini susu.
korang leh collect hujung pencedok seperti di gambar bawah.
kalau yg pepel tu collect 6ketoi.
kalau yg kuning lak collect 12ketoi.
then anto ke anmum.
add and any further details sila klik SINI.


:: pencedok ::


No comments:

heart my community