Followers

October 06, 2010

Melentur Buluh Biar dari Rebungnya

dari musim raya lagi,
aaliyah dah merayu² mintak aku belikan tudung.
beria dia nak pakai tudung. katanya.
tapi knowing me yg pemalas kedaung nak jenjalan
jalan TAR tu kan harusla di tangguh² permintaan
nan suci murni dari hati seorang yg bergelar anak gitu.

ada gak aku try hendap² kat the mall.
takdo.
sudahnya semalam jejantans opis ngajak lunch kat pertama.
aku pun folo la diorg ke sana.
diorg makan laju, setel makan
still ada masa lagi boleh jenjalan
dari pertama cross ke medan mara sana mau cari tudung.

alhamdulillah jumpa.
aku grab 2 ketul jer.
mau kasi sarah n aaliyah.
otw nak balik opis, sempat lagi singgah sogo.
mau tapau famos amos.
mejoel plak nak makan eskem.
sudahnyer mejoel banjer aku eskem lecka-lecka.
uuiiii tq mejoel kerana banjer kaktin eskem mahal kayak gitu.
walaupun kaktin sharing is caring dgn ghaz itu eskem.



:: jgn terpedaya, takdernya beli dkt ariani ::




:: fatihah n aaliyah ::




:: happy jer aaliyah ::

balik umah terus soh diorg gayakan.
mmg nmpk sgt si aaliyah happy dpt tudung ni.
mudah²an sedikit sebanyak dia boleh kekal bertudung.
idokla nk memaksa, tapi biarlah dgn hati yg rela gitu. hiks.
insyaAllah. aminnnnn.

No comments:

heart my community