Followers

May 23, 2010

SHAHIR juara AF8, berakhir juga sebuah episod...


Lirik lagu Single Shahir Juara AF8 - Kebahagiaan dalam Perpisahan

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Chorus
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

Ulang Chorus

Kebahagiaan dalam perpisahan

Oh! lagu ni mmg 'strong' sebab? sebab frankly ckp first time aku dgr lagu ni masa konsert final smlm.
melodi dan lirik terus lekat kat palaotak aku nih.
patutlaaa...semua lagu baru di konsert final smlm ciptaan KRU.
so, KRU is da best lah!

aku takder sbrg komen shahir jadi juara. he deserves it.
tp aku rasa AF8 kali ni ada sikit persamaan dgn AF3 dulu.
juara masuk balik. cuma bezanya mawi masuk masa first konsert.
shahir lak masuk masa konsert ke-9 dan mmg dia all out.
tapi, cer kita pk balik kalau both tak masuk balik most probably felix or adira akan jadi juara kan?
inilah dinamakan rezeki. apa-apa pun daus dpt third place aku suka gak. walaupun aku tatak undi. heh.
daus ni ada silent voters la aku rasa. wah dah mcm silent reader plak kan.
yerla, kalau tak cemana dia leh survived pehtu ada placing lak tu.
tahniah tahniah buat semua finalist AF8 smlm.

nk kata aku layan every week konsert tak. aku tak layan for this yr.
setakat usha-usha gitu jer. sebab apa?
ada mcm2 sebab tapi yg aku ingat sebab live bolasepak la. kejap-kejap final piala fa la.
piala thomas la. eh, tu badminton. tp termasuk gakla tu.
debaran lagi la tak tgk.
ok dah tu jer.

blogger-emoticon.blogspot.com

3 comments:

mya said...

aku rasa lagu shahir dgn maulana je yang best.
tapi untung la bebudak nie dpt lagu2 KRU.
tahniah shahir! :D

suzzsuzie said...

mmg lagu shahir ni tangkap syahdu...lagu maulana pun best gak...untung dorg ni...keluar je dah ada single...lagu2 KRU sumer melatups

TiNiE said...

mya : lagu kenapa pun ok per, catchy gitu...kikikiki

suzzsuzie : aah lagu tangkap syahdu mmg kena laa lagu si shahir tu...betul betul semua pun melethop thop...

heart my community