Followers

January 29, 2010

akibat terbawak-bawak...

haihhhh..... ni apa kes pepagi dah mengeluh ni??? takder, gini smlm petang balik dari opis. tah apa yg aku pkiaq pun tak tau. rasa cam penuh jer dlm palaotak nih. jalan dari opis as usual kejap ok, kejap jem. sampaiiiilah dekat simpang nak masuk bangsar.

selalupun dekat sini jalan mmg tak banyak keta. seingat aku masa ni tgh layan lagu akhein khuli dari filem mohabbatein. aku dah perasan dah satu motor ni. lagaknya seperti sudah terlajak dari simpang masuk ke bangsar tu. tup tup jer dia sudah pusing dan zasssss potong terus mau masuk ke simpang tu.

aku apalaga, brek menyakaq la *bak kata org kedah*. ishkkkk mmg nasib laaa aku tak langgaq dia. kalau tak mmg mati aih dia. dia pun mesti bajet aku akan brek, sekali aku tak brek. dia pun brek jugaklaaa. tercium la jugak keta aku tu. pehtu dia rilek jer terus masuk simpang. aku tgk dia ok jer jalan, aku pun jalan la.

tapi, yg aku geram tu. perlu ker kau merisikokan nyawa org lain jugak. katalah aku terlanggaq dia mati ka *nauzubillah* dah mati sekian la kisah hidup dia kan. ni, aku yg hidup ni. cemana??? anak-anak aku ramai oooiii. perlu ker nak idup dalam trauma. huhuhu takmo!!!

so, pesanan kepada pengguna jalanraya di luar sana. tolonglah...kalau nak buat kesalahan undang-undang jalanraya tu pk pk la nyawa org lain sama. pk kata kalaulah kita kat tpt mereka yg punya anak ramai, yg punya ibubapa yg sakit ker diorg tgh tanggung. kalau jadi apa-apa kat diorg ni, tak ke kesian dkt mereka-mereka yg bergantung harap dgn si mangsa. dan lagi satu, pk pk kanlah diri sendiri juga. sekian.

3 comments:

imanamani said...

huh..memang penunggang tidak bero....k macam tu.....

Dj Epoi said...

ingatlah org tersayang.....

Gua skank lgilah...bawa moto ker keter ker skema abis siut....lpas berenti kerja nih huhuuuuuuuu

TiNiE said...

imanamani : tula pasai...mmg bikin panassss

djepoi : huhuhu..pasrah pasrah

heart my community