Followers

June 30, 2009

dari kedai basikal membawa ke umah WAZ

ari ahad lepas zohor, takder aktiviti. tup tup en.nahar ajak kuar. pucuk dicita ulam mendatang. nak plak sarahaaliyah tido makanya aku bawak najihah n fatihah jerla.

upernyer, kami ke kedai basikal. uhuk, kalau aku taula g kedai beskal takdernyer nak ikut. tapi aku pasrah en.nahar dpt lagi seketul body bmx haro bike. apa-apa jerla. bak kata kakmar 'selagi laki hang minat beskal, biaq jerla jgn terminat benda lain kang lagi haru'. yerla yerla. apa-apa jerla.

since udah ada di persekitaran makanya terus ke jusco wangsamaju. mau cari donut buat achusiti. dan jua alang-alang mau melihat bb WAZ. dah lama tak ketemu. nasib baik achu ada kat umah. sempat la kitorg menghabiskan buah-buahan tempatan yg ada di umah achu tu. ada cempedak, mangga, mangosteen n rambutan *tetiba manggis transform ke mangosteen, zass jerla*. heh.



:: kedai beskal itu grrrrr tension::
:: pic disnap ketika ujan melebat ::




:: fatihah n waz sebelum mandi ::




:: dedua kontrol nak nangis. haih ::




:: mereka ::




:: abang, adik n anak² ::
:: yer, mereka adalah adik beradik ::




:: sepupus ::
:: just after take a bath ::
:: putih gebu jugak anak aku nih ek?? :: *motip*
:: hidung mewarisi hidung atok milah ::

15 comments:

siti said...

aa waz xsegebus a'ah

Deqna said...

fatihah putih gebu yer.. yelah terkenan kat aku lah tuh... walaupun...hahahah

tapi baby waz tu memang cute lah... suka tgk pipi dia yg blushing tuh..

mrblind said...

mana gambar basikal?

SyaNa said...

mmg penunggang basikal tegar ye

Baby Lyana said...

ko mesti nak ckp tihah putih gebu cam kau.. hahah

pinkiss said...

maknya lagi cumil la. lalalaa..

Diamilikku said...

haah..gebu tul fatihah...memang geram tgk kulit dia.....

joegrimjow said...

satu gambo tu
puutihh
cam anak patung!!

Dee said...

betul tu biarlah dia minat basikal dari minat ke tuttt..hehehe..

TiNiE said...

siti : a-ah ikut achu dia la kot..hahaha

deqna : aah, aku dah ckp ngan ibu waz pipi waz mcm kena sunburn...tapi komper waz ngan fatihah waz jauh lebih besar dari fatihah..huhu tak cukup makan ker anak ku itu..heh

mrblind : coming soooonn..

syana : tunggang nyer tak syana ooii, membeli jer dia tau..

shaf : aiyoo shaf, aku ni putih gebu ker pun..dia ikut belah nahar kot, ramai putih gebu esp achusiti dia tuh..hehe

pinkiss : hah, ye ker kaknon..jom TR..hahhaa

diamilikku : ala, kamera trick jer tuh..hehehe

joegrimjow : jgn cayer..jgn cayer..hahaha

dee : okla..pasrah

Eta LaZiM said...

Yup! "menantu" ku GEBUSSSSsss... :P

Karbon Kopie said...

fatihah gebusss cam auntie..lalalalaalala..;p

TiNiE said...

mamaqaypo : hiks hiks..

mrs jukogyu : yerla..yerla..ibu fatihah yerkan jer...takder hal

Mya said...

aku still tak caya a-ah 10 bln kak oi!

TiNiE said...

mya : ok ok, aku dlm mode kasi dia makan bnyk2 supaya dia membesar bagai johan..hahaha

heart my community