Followers

August 05, 2008

Pengalaman bersalin 4th Edition - Part 1

errmmm...jap tuan rumah nak cuci2 sikit habuk kat blog nih...kemas2 apa2 patut..2-3 hari tak jengah bersepah...tapi takleh wat keje berat2 laa..tuan rumah skang tgh berpantang...anak ke-4..

my 4th edition was born on 3rd of August 2008 (sama besday ngan ayah dia la plak)...teknik pengeluaran 4th edition aku ni adalah dgn teknik membelah perut..huhuhu..sumer cam pelik naper c-zor??? ok moh aku citer moh....

ceni kekdahnyer...memula kan friday tu aku g spital wat ctg...ada kontreksyen..ada opening...so doc suh balik dulu nex day tu mai plak..wat ctg lagi...dah takder kontreksyen...aku pun pulang laaa..petangnyer, g umah sil aku kat sucasa ampang..bawak mak aku..MIL aku pun ada situ...sekali rasa berat sgt perut aku...aku pun dah mmg ready nak terjah TAWAKAL bebila masa...so jalan turun naik tangga bagai...punyala nak menten the kontreksyen...so dlm kul 8++ mlm sampai la kat tawakal terus terjah admission kaunter...register...tapi lam palaotak aku cam moskel gaklaaa..betoi ka apa yg aku wat nih....urrrghhhhhh

No comments:

heart my community