Followers

June 24, 2008

sembang somi-isteri

Adegan pertama:
si isteri bukak lagu mila 'aku lebih tahu' kat henpon..sambil2 dok guling2 atas katil ngan somi...sekali si isteri berkata kepada si somi...

isteri : sora background lagu mila ni cam sora ajai jer kan bang?
somi : mmg laa..dah lagu dia, dia pun nak wit jugak...
isteri : dlm hati *eh laki aku ni..tau jugak lagu mila ni ajai yg
watkan..hebat..hebat...*


Adegan kedua:
somi : cemana nak masukkan lagu lam henpon..kalau donlod dari laptop ni..boleh ker??
isteri : boleh tu mmg la boleh..tapi kalau amik dari website hotlink ker..selalu deduct kedit...abg nak lagu apa, kot org ada lam henpon ni..boleh jer blututh kasi...
somi : *diam*
isteri : lerr..org tanya nak lagu apa?
somi : lagu 'AKU STACY'... *sambil sengih2 kambing*
isteri : cheh...

5 comments:

Beautiful Disaster said...

die minat af kot kak..cube tgk die msti byk undi nieh..

TiNiE said...

mmg menat pun ryn..tp takdela smpai afundi..diari tak nah miss

kakpiah said...

keh ..keh. klakar..klakar.. err tapi akak ader ke pon lagu 'aku stacy' tu?? saya nk gak muleh? lagu mila pon nak..tapi nk *belutut* cemananyer pon.. issk laa..

TiNiE said...

chait...takmo aar lagu tuu..tapi lagu mila akak ada..dedua ada..aku lebih tahu ngan ilham dimatamu..ngeh ngeh bess oo layan mila

kakpiah said...

yela.. bess.. bess.. lagu ilham di mata tu..
tapi ko citer je best kak.. bukan bley bagik pong..
chaitss..

heart my community