Followers

February 05, 2008

SESI ME'REWARD'KAN DIWI...

Burberry touch for men n women cost me RM405!!!
this ring errkkk...cam cantik jer jejari tu kan...kuruih jerrrr..hahahaha

pada hari ahad 3 feb 08 aritu..aku telah memboloskan diriku ke mid veli tepat jam 10am..dgn meninggalkan power puff gals ku kat umah..aku bersoping sakan...bes bes....memula p soping pampers n susu dulu kat k4, pas p masukkan bbrg tu sumer lam bonet (sempat la golek tangan kat satu chinese car yg nak masuk kat paking aku...aku lupa daaa...kata cinos nak raya...so, soping komplex memana pun mesti punuh..walaupun di pagi hari)..

abis jer sesi memasukkan bbrg lam bonet..aku pun meneruskan agenda aku berjalan2 menghabiskan wang...round2 jusco, cam tak bes jer...las las dari utara tuju ke selatan..metrojaya here i come!!! ronder2 kat konter perfume...(cari safarin sebenonyer)..las las terbenti gakla kat kaunter burberry...tanya adik tu..safarin mana?? adik tu kata..dia dah benti la kak..dah keje kat maxis center..alaaaaa....tanya punya tanya punya tanya..ada la pakej men n women nyer perfume...(rujuk gambo)...dpt la satu pouch yg ala2 cun gaklaaa...(walaupun tgh gadow2 ngan suami..boleh lagi aku belikan dia perfume..ishk..ishk..ishk..mana nak cari isteri cam aku neh)..hahahaha...

then dpt la aku cash voucher metro RM40 hasil membeli perfume yg menge costkan aku RM405 jerkkk...terus terjah kaunter DENNI cari cincin (rujuk gambo lagi)...beli jerla..alang2 dah ada voucher nih..so dpt la aku seketoi cincin dan 2 botoi perfume untuk aritu ...sekian...


No comments:

heart my community