Followers

May 28, 2008

PANGSAPURI DAMAI SENJA

dah lama gak aku nak wat entry pasai umah aku nih...dah terjumpa gegambo bilding dia kat website..sepanjang lebih kurang 2thn aku huni umah ni..aku mmg puas atilaa...walaupun keluasan ciput, kenit tapi aku rasa senang jer nak menten...umah aku tingkat 4 jer, kalau lif wat hal pun, aku rasa nak menapak masih rasional la..tp sepanjang aku dok tak penah lagi la aku menapak naik turun tangga...alhamdulillah..syukur ngan apa ada...aku zass jerlaa....


ni bilding umah aku..Blok A..tapi umah aku ngadap playground
entrance....

dari gad house...

sheltered parking....

heart my community